Kedves Vendédünk!

2021. november 15.-től a MiLLER’s weboldalán történő online étel és ital rendelés lehetősége meg fog szűnni. Ettől az időponttól az online rendelést az erre a célra fejlesztett mobil applikáció segítségével tehetik meg vásárlóink. A mobil applikációt androidos telefonkészülékekről a GooglePlay-ből, Apple készüléket használók pedig az App Store-ből tölthetik le.

A vásárlásra, megrendelésre szolgáló applikáció – egyszeri regisztrációt követően – gyorsabb és sokkal komfortosabb vásárlást tesz lehetővé. Legyél bárhol, mobil készüléked segítségével néhány kattintással rendelhetsz.

Érdemes lesz a mobil applikációt letöltened és használnod, mert 

  • a megrendelés folyamata gyorsabb és áttekinthetőbb lesz
  • látni fogod korábbi megrendeléseidet is és amennyiben ugyanazt rendeled, nem kell ismételten összeállítanod a rendelést
  • választhatsz, hogy házhozszállítással kéred a megrendelt ételt, italt vagy az étteremben veszed át
  • fizethetsz előre, vagy átvételkor bankkártyával

    • az eddig megszokottak szerint készpénzt, bankkártyát vagy SZÉP kártyát is elfogadunk
    • nyomon követheted rendelésedet és látni fogod, mikor érkezik meg hozzád
    • közvetlen értesítést kapsz folyamatos akcióinkról, hogy ne maradj le semmilyen jó lehetőségről.

A mobil applikáció bevezetését követően megrendelést csak telefonon vagy az applikáción keresztül fogadunk el. Weboldalon, messengeren, egyéb módon nem tudunk majd rendelést fogadni. Ezzel növeljük a kifogástalan teljesítések számát. 

Az eddig megszokott fizetési módok mellett lehetőség lesz az előre fizetésre, bankkártyával. Miért jó ez? Mert, ha például Anyu vagy Apu nem hagyott Neked otthon pénzt, kifizetheti helyetted a megrendelésed, bárhol is van.

+1 ráadás:

Az applikációt használók 10-20-30%-os kedvezményt kaphatnak folyamatos akcióink során, ezekről te se maradj le!

A teljes átállás várhatóan 15.-től lesz.